Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Možnosti vzdělávání dospělých osob se sluchovým postižením
Urbánková, Veronika ; Kotvová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi vzdělávání dospělých osob se sluchovým postižením v České republice. Teoretická část práce se v první kapitole zabývá základní terminologii oboru. Druhá kapitola pojednává o komunikaci osob se sluchovým postižením. Třetí kapitola je věnována problematice vzdělávání dospělých osob, celoživotnímu učení, terciárnímu vzdělávání a také přináší co možná největší ucelený přehled organizací věnujících se této problematice a jejich současné nabídce vzdělávání. Závěrečná kapitola je věnována otázce kvality života z hlediska vzdělávání a s ním souvisejícím pracovním uplatněním těchto osob. Hlavním cílem diplomové práce je analýza současných možností vzdělávání osob se sluchovým postižením. Na tento cíl dále navazují dílčí cíle týkající se dostatečnosti stávající nabídky, úrovně informovanosti osob se sluchovým postižením o této nabídce, respektive spokojeností s uplatnitelností takto nabytých znalostí na trhu práce. Praktická část práce se zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření zaměřeného na respondenty se sluchovým postižením a jeho závěry se zaměřují na komentáře k výsledkům výzkumného šetření. Práce by měla sloužit zejména k souhrnné deskripci možností vzdělávání pro osoby se sluchovým postižením (a to s ohledem na dostupnost informací a kvalitu tohoto vzdělávání)....
Možnosti vzdělávání dospělých osob se sluchovým postižením
Urbánková, Veronika ; Kotvová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi vzdělávání dospělých osob se sluchovým postižením v České republice. Teoretická část práce se v první kapitole zabývá základní terminologii oboru. Druhá kapitola pojednává o komunikaci osob se sluchovým postižením. Třetí kapitola je věnována problematice vzdělávání dospělých osob, celoživotnímu učení, terciárnímu vzdělávání a také přináší co možná největší ucelený přehled organizací věnujících se této problematice a jejich současné nabídce vzdělávání. Závěrečná kapitola je věnována otázce kvality života z hlediska vzdělávání a s ním souvisejícím pracovním uplatněním těchto osob. Hlavním cílem diplomové práce je analýza současných možností vzdělávání osob se sluchovým postižením. Na tento cíl dále navazují dílčí cíle týkající se dostatečnosti stávající nabídky, úrovně informovanosti osob se sluchovým postižením o této nabídce, respektive spokojeností s uplatnitelností takto nabytých znalostí na trhu práce. Praktická část práce se zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření zaměřeného na respondenty se sluchovým postižením a jeho závěry se zaměřují na komentáře k výsledkům výzkumného šetření. Práce by měla sloužit zejména k souhrnné deskripci možností vzdělávání pro osoby se sluchovým postižením (a to s ohledem na dostupnost informací a kvalitu tohoto vzdělávání)....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.